×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Sverige bryter sitt löfte med Gud

SVERIGEFLAGGAflagga solnedgång

Det är inte många som är medvetna idag om att Sveriges nationalsång "Du gamla du fria" vers 4 är en sång till GUD från oss svenskar som hyllar HERREN. Den handlar om att vi ska kämpa med Gud och aldrig byta ut Honom. Men vad har hänt egentligen? Det är faktiskt just det som Sverige håller på med just nu, dvs det som vi alltid har sjungit om att vi INTE ska göra. Byta ut Honom. Sverige byter ut Gud och Jesus Kyrka mot islam som är ANTI-Kristus, vilket gör dom till antikrister och av satan och när dom förnekar att han är Guds Son (Räddaren) som dog på korset för våra synder, så förnekar dom Guds Ord Bibeln också. Vi har inte ens fått sjunga vår nationalsång i våra skolor eller i vår nation för då är man en rasist vilket är absurt.

Alla nationer har en nationalsång och sjunger den med stolthet utan konstigheter, förutom i PK Sverige som vill att man ska skämmas över det land man är född i. Mycket konstigt och bissart. Folk har också förtryckt och "gömt" vers 4 dom få gånger nationalsången har väl spelats upp, därför den versen handlar om Gud. Landet har svikit Gud och då blir det konsekvenser när man "kastar" ut Jesus, som är Ljuset, och som har lyst på Sverige och på våra förfäder med kärlek och frihet under lång tid men som dagens generation föraktar. Tyvärr. Vilket är dårskap därför islam har ingen frihet eller kärlek alls att erbjuda som Jesus har att ge. Deras religion är mindre kärleksfullt eftersom det är "konvertera eller dö" som gäller. En kristen person dödas var 5e minut i Mellan Östern pga sin tro på Jesus. Det finns ingen frihet eller kärlek till dom som INTE tycker och tänker som dom gör. Du kan t.ex inte bygga en kyrka i Mellan Östern eller köpa en Bibel där borta som du kan göra här. Släcker man ljuset så blir det mörkt, väldigt mörkt, och det är vad som kommer över Sverige just nu. Jag upprepar, mörkret kommer över Sverige nu.

Godnatt med det goda i landet och förbered på det onda och det syndiga som kommer förstöra det som en gång i tiden var bra, därför vi kämpade med Gud på den tiden. När en nation vänder Gud ryggen till, så är undergången nära. Mellan Östern är också nära slutet därför Bibeln säger att när fienderna omringar Israel så är det nära och det är vad vi ser just nu. Vi ser och vittnar om den Sista Tiden nu, som profeterna talat om. Se till att stå rätt till med Jesus därför han kommer snart bland molnen med sina änglar och det kommer bli Armageddon på jorden. Ropa på Herren Jesus och omvänd dig till honom och du kommer bli räddad. Läs Bibeln och förstå vad som händer i världen innan det är försent. Gud välsigna dig!

 Du Gamla Du Fria (vers 4)

 "Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd,  för Sverige, den kära fosterjorden.  Jag byter Dig ej, mot allt i en värld  Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.  Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden."

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.