×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Förfäderna byggde upp nationen som nu trampas ner

SVENSKAFLAGGANflagg

Dom flesta svenska medborgare tycker om filmen "BraveHeart" men är i verkligheten en "FearHeart" när det gäller sitt eget land. Sitt eget Rike. Dom är inte stolta över sitt kristna arv eller över sina förfäder som byggde upp landet och inte stolta över sin flagga eller sin nationalsång. Allt det våra förfäder kämpade för verkar inte vara värt nånting idag. Kärnfamiljer splittras. Finns inte mycket respekt kvar. Man visar ingen heder heller men istället skrattar man åt förfäderna som kämpade hårt och fick riktiga valkar i händerna. För vår skull. Och som tack för det kallar man dom för dumma och vi smarta. Vi är smartare idag och har utvecklas till det bättre säger folkmunnen. Ja låt oss se hur smart svensken har blivit och utvecklats till.

Vi har blivit så smarta så att om någon skulle visa sin nation lite stolthet genom att bära svenska flaggan (utanför sporten) då skulle den personen bli anklagad för att vara rasist/nazist och hatad av sina landsmän. Men inte inom sporten. Är det smart och rationellt? Hatar man verkligen andra raser när man bara är stolt över sin egen Nation och flaggan och nationalsången? Man får vara stolt över sin bil men inte över sitt arv. Anklagarna har inga problem när andra nationalister från andra länder kommer hit och vevar med sina flaggor och t.ex hyllar palestiniers eller turkarnas flagga och sjunger sina sånger. Då är det av en konstig anledning helt okej enligt PK-"sektens" landsmän. Det är dubbelmoral. Enligt dom är det okej att hylla alla flaggor förutom den svenska flaggan trots att det är flaggan i nationen man bor i.

Sanningen är att det är dom som är rasister när dom tolererar alla flaggor förutom en. Omvänd rasism är det. Så smart har majoriteten av svenskarna blivit idag så dom kallar sitt svenska arv för "rasist". Det är så dumt på många sätt. Tror dom att förfäderna som kämpade för sin nation var ett gäng skinheads bara för att dom älskade sin nation och Gud? Jag är stolt över (det som var) Sverige i allafall och över våra förfäder, och över vår flagga, och över nationalsången. Speciellt över vers 4 som handlar om att vi kämpade med Gud och skulle aldrig byta ut Gud mot något i världen. Det var vårt löfte från våra förfäder till Gud som våra generationer idag trampar ner och förstör. Med allt det sagt så har jag fortfarande inga problem med andra flaggor i Sverige. Utländska nationalister är välkomna hit också dvs om dom respekterar mig också och min flagga och min nationalitet. Om jag skulle fly från krig och få hjälp av ett land så skulle jag aldrig visa min tacksamhet genom att hata dom. Jag skulle tacka och hylla dom annars skulle jag vara en respektlös person och inte värdig att få hjälp. Och dom åsikterna gör inte mig till en "skinhead" men till en kristen svensk medborgare med värdigheten kvar I MIN NATION tack vare vår judiska-kristna arv, som är en värdegrund med moral som gavs till våra förfäder och oss kristna en bra karaktär!

Det finns icke-kristna med bra karaktär också men dom är inte lika perfekta som Jesus var. Det finns många svenska medborgare med utländsk bakgrund som är stoltare över Sverige än vissa andra etniska svenskar är. Titta t.ex på syrianerna eller andra med ett kristet bakgrund som har lidit och kommit från förtryck, förföljelse och upplevt folkmord osv i sina länder. Dessa uppskattar verkligen friheten här i Sverige och är tacksamma! Dom förstår hur välsignat Sverige är! Dock snart slut på det! Det finns t.o.m syrianska bikers som bär svenska flaggan på sina jackor.

Mona Walter som är en somalisk kvinna hyllar också den svenska flaggan tillsammans med andra svenska medborgare som har en bakgrund från Mellan Östern. Dom älskar Sverige och är stolta svenska medborgare men absolut inga rasister. Och det är ingen som kallar dom för rasister heller därför rasism ligger egentligen inte i en flagga, eller i nationalism eller i kristendomen. Utan det ligger i hatet mot en annan "ras" människor än sig själv. Är det en svensk som tar i en svensk flagga då är det helt plötsligt "rasism". Men Hitler han var en rasist eftersom han skulle döda folk efter deras "ras" eller sort, speciellt judar och kristna. Islamister är "rasister" också därför dom följer nazismens ideer och har begått folkmord på judar och kristna genom århundraden. Än idag pågår det folkmord och islamisterna vill utrota alla judar och ta över Israel. Är inte det t.om nazistiskt? Men det är ingen som skriker nazist eller rasist till dom. Och det är konstigt eftersom dom tycker likadant som Hitler tyckte. Var ärlig mot dig själv och fråga dig, vem är det som är rasist här egentligen? Dom flesta är fötrollade och inser inte detta, därför dom har blivit grundlurade av det nya Sverige som inte har Herren som sin Gud.  

Sverige är byggt på Bibeln som har bästa riktlinjerna ett samhälle kan få. Men det kan förstöras fort med främmande lagar som vill ta över Rikets Lagar som t.ex sharia lagarna som kommer från odjuret islam. Det trygga Sverige kan bli det hemska Sverige med otrygga gator och torg som vi ser i Mellan Östern idag. Folkmord på kristna och otroende etc. Är det vad du önskar svenska familjer? Om du önskar det så stöttar du dom riktiga rasisterna som hatar ditt land Sverige och se på när dom förstör ditt land. Dina förfäder skulle ha skämts mycket för dig och kalla dig för en fegis och förrädare! Vill du stå upp för rättvisan och det goda därför du önskar din familj och alla andra det goda? Gör det då. Bli modig och sträck på dig och gör något rätt för en gång skull, var en "BraveHeart" och inte en "FearHeart" för himmlens skull. Oavsett om landet går under. Kasta inte bort din värdighet som Sverige en gång hade.

JESUSVÄGENBright Path Jesus the Way Truth Life

Jesus var den som kämpade för det goda och helade dom sjuka, svaga, blinda, döva och hjälpte dom utsatta, och väckte döda till liv. Han kämpade emot det onda och avslöjade hycklarna och dom onda. Han sa att han är vägen, sanningen och livet och ingen kommer till Gud utom genom honom. Han kan göra en syndare till helig, en orättfärdig till rättfärdig. Låt det bli DIG han transformerar! (Läs "Evangeliet" för mera information ang det). Han är lösningen och räddningen och han kommer faktiskt tillbaka för att rädda det som fortfarande är gott i världen, och döda kommer väckas till liv också , dvs troende och våra förfäder, och dom onda kommer straffas. Se till att stå på rätt sida av Jesus som många av dina förfäder gjorde, så kanske Sverige kan räddas och bli välsignat igen. Om Sverige inte blir räddat i slutändan så blir din själ räddad i allafall. Vad väntar du på egentligen???  

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.