×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Terror attack i Australien

Kvällsnyheter 14-12-15
 Terror attack i Australien där en man som troligen är en muslim har tagit gisslan och det ryktas att han vill ha en IS-flagga och varför då kan man undra sig, för att hylla IS? I Allah's ära?
Är det konstigt eller märkligt att det här sker eftersom Islam handlar bara om "fred"? SVAR; NEJ, dom följer bara sin bok där Allah uppmanar dom troende att terrorisera sina fiender dom otroende. (Quran 8:60, och vers 12)
Det finns inte en enda vers i quranen som säger att Allah vill att troende ska ha fred med otroende men i Bibeln finns det, Jesus sa älska din granne, inte mörda din granne.
 Quran 8:60
"Against them make ready your strength to the utmost of your power, including steeds of war, to STRIKE TERROR into (the hearts of) the enemies, of Allah and your enemies, and others besides, whom ye may not know, but whom Allah doth know. Whatever ye shall spend in the cause of Allah, shall be repaid unto you, and ye shall not be treated unjustly." 
Likadant i Quran 8:12
 Som sagt Jesus sa älska din granne och välsigna dina fiender. Och att Satan är ute efter att döda, förstöra, tjuva och ljuga (Joh 10:10) men han kommer som ljusets ängel själv (Lucifer) när han ska luras, enligt Bibeln. Vem var det egentligen Mohamed träffade i grottan som sa vad Mohamed skulle göra? Låt oss titta på Mohameds frukt och vad Bibeln säger om hans frukt. Jo han dödade, förstörde, tjuvade plus mycket mera. Så vilken ängel skulle uppmana Mohamed att göra så? SVAR; Lucifer. Mohamed blev lurad av "ljusets ängel" och gjorde Lucifers vilja och absolut inte Jesus vilja vilket är GUDS vilja som islam avfärdar och är rebelliska emot. Islam är sekt av rebeller mot Gud, dom förnekar Jesus Kristus Guds Son och därför har dom inte Fadern - deras fader är djävulen.
 Aftonbladet skriver ochså att han är misstänkt hustrumördare och sexförbrytare, läs våra andra artiklar om islam och ISIS så förstår ni varför det är vanligt bland muslimer som följer sin bok troget. 

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.