×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Trojanska hästen islam vaknar - VIDEO‏

Trojanska hästen kom till oss för längesedan och soldaterna som är gömda i hästen har vaknat NU och ska ta över borgen.
Det har gått lång tid nu och vi i landet  (inte Kristna dock) har blivit onyktra med nerdummade sinnen av alkohol och häxkrafter av olika slag, folket har blivit blinda och förtrollade av alla lögner från satan. Vi sover i princip, nyheterna och media sover, folket sover pga brist på kunskap. Folket tror att muslimerna är fredliga och kommer med fred därför dom är utsatta i sina länder etc. Då tycker vi synd om dem och hjälper dom med allting. Det många inte förstår är att dom radikala muslimer som följer sin profet och koranen till punkt och pricka är dom riktiga muslimerna och inte dom fredliga. Nu är det många som ljuger om att dom är förföljda men hur som haver alla dom sk "fredliga" säger att radikala muslimerna handlar fel och har fel... Har radikalerna verkligen fel?  Vänta nu, koranen stöttar allt vad dom radikala gör. Lägg det på minnet att dom radikala följer koranen till 100%.  Sanningen är att majoriteten av muslimerna har aldrig läst hela koranen, dvs dom fredliga muslimerna självklart, och det står visst i koranen att man ska döda alla otroende osv (LÄS SJÄLVA). När man ska läsa dom passagerna eller diskutera det med dom så vill dom inte det och dom gör allt dom kan för att undvika boken, sin egen bok...antingen springer dom iväg eller anklagar en för att man inte kan läsa etc. Det är absurt. Dom vägrar att ge upp sin bok som är KÄLLAN till allt ont, och som är källan till dom radikala muslimernas handligar. Om dom inte tycker om vad de radikala gör så är det obegripligt att tycka om koranen och skydda den men inte tycka om dom som följer boken. Sanningen är att dom skyddar islam och fungerar själva som en trojansk häst. Kan ni tänka er en grupp judar som skyddar Hitlers bok "mein kampf", det skulle vara väldigt absurt, naivt och ignorant och riktigt DUMT.  Det är på den vägen som islam(trojanska hästen) kommer in i landet och dukar upp till dom radikala sen när dom radikala kommer då ansluter sig dom fredliga av rädsla eller blir avrättade själva med resten av de otroende när dom ska erövra landet. Och det är så det alltid har sett ut för islams framgångar .(Läs i kategori Islam här på webbplatsen).

JIHAD
 
Media har alltid sagt att dom radikala är inga riktiga muslimer eftersom islam handlar om att bli en bättre människa vilket är FALSKT. Lägg det på minnet vad media säger om islam, sedan titta med dina egna ögon och hör med dina egna öron vad muslimerna själva säger, dvs dom som redan är här NU. Titta på videon själva. Dom erkänner att dom inte säger till folket eller till media om vad dom egentligen tycker, dom tiger om det och LJUGER OM DET, kallas för TAKKIYA när man ljuger om islam.

VIDEO - ETT MUSLIMSKT MÖTE I NORGE 2013 ISLAMS SANNA ANSIKTE - https://www.youtube.com/watch?v=MBQ8PEhAQSE 

Jesus ljög aldrig och sa aldrig att vi skulle ljuga. Om man ljuger så är man en syndare och Jesus sa att ALLA syndare kommer hamna i helvetet, därför är muslimerna på väg till helvetet därför dom är o-omvända syndare och oförlåtna syndare.
Islams Jesus är INTE den riktiga Jesus från Bibeln, som är Gud i köttet och Guds Lamm som dog på korset. Islams gud har ingen son heller men Bibeln säger att Gud har en Son och det har profeterats om det ända sedan Gamla Testamentets tider och förkunnats i tusentals år.
Vänd er till Jesus innan det är försent så kommer ni få evigt liv och inte hamna i helvetet.

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.