×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Prins Alexander kan vara ett tecken från Gud till oss

 PRINSKungen annonserar Prins Alexander

Prins Alexander kan vara ett bönesvar!


Gud pratar med oss via hans ord Bibeln och uppenbarelser men han kan också ge oss uppenbarelse via tecken på olika sätt som ska betyda något. I Bibeln har namn ofta en betydelse och det finns många fascinerande saker man kan hitta i Bibeln om man bara studerar namnen. T.ex Jesus namn på hebreiska är Yeshua och har en viktig betydelse, hans namn betyder ´Gud räddar´ enligt dem som kan skrifterna och gramatiken där i, och det är just vad Gud gör genom Jesus också. Han räddar oss. Så vad betyder Alexander nu och vad har det för betydelse att vår nyfödde prins fick namnet Alexander? Innan jag svarar på det så vill jag klargöra två saker. Det första är att Sverige håller på att faller, både andligt och som en nation! Det andra är att det finns kristna bröder och systrar som ber till Gud varje dag för att Sverige inte ska sluta upp som Mellan Östern, vi ber alltså för Sveriges situation och vi kan ha fått bönesvar nu!

Att vi fick en prins som heter Alexander kan vara glada nyheter för oss därför namnet Alexander som Kungen annonserade ut betyder ´folkets försvarare´ på grekiska, och svenska folket i Sverige behöver verkligen hjälp. Mera än någonsin! Om du inte vet hur infekterat Sverige är så ska jag förklara det senare. Att Sverige fick en prins med det namnet tror jag är ett tecken från Gud pga omständigheterna som pågår just nu i landet. Du kanske tror att det är en slump men det tror inte jag! Jag tror på Gud och inte på slumpen! Det är väldigt passande och bra tajming på vad Sverige behöver iaf. Kanske får vi en bra försvarare till landet som ser över vår situation. En ärkeängel? En modig "Kapten"? Eller kanske många svenskar som börjar läsa sin Bibel får ryggrad och står upp för det goda och försvarar det? Någonting pekar det här tecknet på.

Det andra bönesvaret som vi kristna har fått är att två jihaditer i Riksdagen som jobbar på att infektera vårat land spirituellt har blivit avslöjade och tvingade att lämna sina poster. Kaplan som var vår bostadsministern och hängde runt med radikala jihadister ville satsa på mosker i Sverige och jobbade för det. Han förskingrade även mycket pengar som vi inte vart dom tog vägen(våra pengar). Den andra politikern Yasri Khan var radikal öppet och visade sin islamiska kvinnosyn, han förnedrade en kvinnlig journalist i TV genom att inte ta i hennes hand pga att hon var en kvinna. Han sa det till henne också inför hela Sveriges befolkning. Han visade ingen respekt för våra seder heller vilket är respektlöst. Att dom två jihadisterna till politiker försvann från makten ger oss kristna och Sverige två poäng! Tyvärr ligger vi efter med många poäng men om folk vaknar upp ur törnrosasömnen och börjar försvara Sverige och vårt krista arv och vänder oss till Jesus så kanske vi kan rädda mera själar och på så sätt besegra ondskan som råder i landet pga synd. Vi vet en sak säkert iaf och att det är att ´Folkets försvarare´ är Jesus Kristus och han kommer komma tillbaka för att hämnas på de onda och rädda oss kristna som fortfarande lever, och dom döda(kristna) kommer väckas till liv och återuppstå som Jesus gjorde. 

Är Sverige tryggt och säker och i goda händer som det var tidigare, eller håller ondskan på att ta över för att förstöra det som en gång var gott? Har du någon koll på det? Sverige har stora problem med ekonomin, välfärden, tryggheten, bostäder, flyktingar, brott, korruption i politiken, banker, skatteverket, skolor, barn, folksjukdomar, vården, självmord, apati och andliga problem som gör folket utan hopp mm. Landet lider samtidigt som vi lever i överflöd och det gör vi därför vi lånar pengar som vi inte har råd med egentligen. Politikerna leker med våra framtid precis som folk leker med sin framtid när dom har fastnat i "Lyxfällan" och låtsas vara rika, dvs så länge dom får låna pengar. Men en dag kan det ta stopp och då kan det krasha! Det verkar som att politikerna vill det därför regeringen som styr nu vill inte ha kvar våran kultur(svensk kultur) och vill förstöra det för att forma en ny kultur genom att slå ihop andra kulturer, dvs mångkultur. Oavsett om vissa kulturer hatar andra kulturer och är rasistisk så ska vi fösa ihop dom ändå och sjunga cumbajah tillsammans och låtsas att allt är bra, enligt vår naiva regering.

Islam acceperar inte demokrati eller annan kultur. Dom har erövrat länder och dödat ca 270 miljoner människorsedan medeltiden. Och den kulturen är en mördarkultur. Ska vi verkligen beblanda oss med dem? Regeringen har tappat förståndet! Vi tar in massor med flyktingar som vi inte har råd med och dom ska ha allting gratis utan att jobba för det. Dom vill ha boende, gratis resor och massa med pengar i fickan osv. Och majoriteten som kommer hit är muslimer och dom radikala vill inte ens skaka hand med oss därför vi är smutsiga grisar i deras ögon. Dom vill hellre slakta oss och ta över hela landet och styra det. Islams mål är att erövra alla länder och att hela världen ska vara sharia styrt, dvs deras lagar och inga andra lagar. Muslimer föredrar sharia lagar före Sveriges Rikets lagar och kämpar för att det ska hända också(fråga din muslim kompis om sharia om du har någon). Och dom har kommit långt i Sverige. Det är politiskt och består av olika grupper och dom kan verka vara oense med varandra(en rökridå) men dom alla strider för att avancera islam framåt. En grupp kämpar för det öppet och andra är taktiskta och kämpar i tystnad eller med munnen och pennan etc. Det kallas för jihad och taqiyya när det är taktiskt. Dom radikala vet vi redan vad dom vill därför dom säger det öppet att dom är emot demokrati och vill ha sharia i Sverige. När dom radikala hörs då regerar svensken och ifrågarsätter islam men då kommer sekulära muslimerna som är "fredliga" och säger att dom radikala har fel av olika anledningar, och svensken sväljer allting och behåller tumören i landet och skyddar islam genom att behålla islam i landet därför svensken tror att dom fredliga muslimerna är dom som representerar den "riktiga" islam. Det är så muslimen kämpar taktiskt med munnen för att skydda islam, dvs dom vilseleder oss från sanningen om islam och matar oss med lögner. Jag har själv gått på det tills jag tog reda på fakta själv och gjorde research i sekulära, kristna och islamiska källor som koranen etc. Att islam är en fredlig religion är en blåsning och många muslimer vet om det själva Andra är outbildade och har inte läst koranen själva men hänger på ändå och tror blint på allting vad deras imam säger till dom. Sanningen är att Mohamed´s krigsmakt plus alla andra kalifat som var efter Mohamed var radikala som ISIS och islamiserade i princip hela Mellan Östern och delar av Asien och Afrika. Och i Europa och Balkan länderna har det varit mycket strider om enligt historian. Osmans Rike som var central i dagens Turkiet föll till sist som tur var för oss europer. Det borde vi tacka Gud för att dom misslyckades erövra Europa annars hade inte vi funnits idag. Nästa sanning är att dom sekulära fredliga muslimerna är dom som har dukat upp allting åt dom radikala för att nu ta över. Så länge svensken tror på dom "fredliga" så väller det in tusentals med radikala i Sverige. Det har det gjort länge nu och speciellt nu via immigranterna som media kallar för "flyktingkrisen". Det är snarare en invasion! Säpo har tappat kontrollen och varnar om jihadist terrorister i Sverige("Granskning Sverige" är ett radioprogram på youtube som avslöjar det). 

Bibeln varnar för antikrister(dvs folk som är anti Kristus och hans följare), som kommer med en falsk fred och sedan kommer en plötslig förstörelse och det passar mycket bra in på islam. Först kommer dom fredliga för att lura oss och sedan kommer förstörelsen, dvs dom radikala islamisterna.
"När folk säger: "Fred och trygghet", då drabbas de av undergång lika plötsligt som smärtan kommer över en kvinna som skall föda, och de slipper inte undan. Men ni, bröder, lever inte i mörker, så att den dagen kan överraska er som en tjuv. Ni är alla ljusets barn och dagens barn. Vi tillhör inte natten eller mörkret. Låt oss därför inte sova som de andra utan hålla oss vakna och nyktra" 1 Thessalonikerbrevet 5:3-6

Jesus kallade Pergamus för satans säte(synagoga, tillhåll) som ligger i dagens Turkiet. Håll därför extra koll på vad Turkiet gör här näst.
"Pergamus..... där Satan har sin tron." Uppenbarelseboken 2:12

Vill du bli räddad från helvetet och få evigt liv? Kom till Jesus då!

"Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son, för att den som tror på honom inte skall gå förlorad utan ha evigt liv." Johannes 3:16 

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.