×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Fäderna tänkte på oss men tänker vi på våra barn?

12439475 525965907604716 3528667444198905722 nISLAMIVÄST

Hade islams profet Mohamed lydit Jesus lära, vilket är Guds vilja att alla människor ska göra, så skulle inte krigsherren Mohamed dödat så många människor som han gjorde. Hans följare gör det än idag och de följer hans gärningar. Titta på IS gärningar och på Mohameds gärningar så ser man samma upprepande ondska. Islam är onda krafter. Gud är kärlek och hans lära är kärlek och uppenbarad i sin Son Jesus Kristus.  Vi i väst har varit så välsignade av Gud tack vare våra gudfruktiga fäder som kämpade för oss och vår framtid. Där har vi de goda krafterna. Media vill gärna kalla det onda för gott och det goda för ont för att lura oss folket och så skyddar de islam genom att kalla dem som vill stoppa ondskan för de "onda krafterna", vilket är helt obegripligt. Våra fäder hade aldrig släppt in islam därför de hade sannolikt mera kunskap om muhammedanernas blodiga förföljelse efter kristna. Ska vi kalla fäderna för onda krafter också? Ska vi kalla fäderna för rasister? Nej självklart inte! Dumheter! Utan de gudfruktiga fäderna så skulle vi inte finnas idag. Vi har mycket att lära oss av dem.
Vi är våra fäders framtida generation och vi bör göra samma sak som fäderna gjorde dvs tänka på vår nästa generation. Våra barn. Men det gör inte regeringen och istället tar vi in folket som misslyckades för 1400 år sedan med att följa Jesus lära och orsakade blodbad istället, de onda muhammedanerna. Deras uppror mot Jesus lära har kostat miljoner med människors liv i Mellanöstern och Nordafrika, vilka hade kristna och fredliga samhällen men blev krossade av satans religion islam. Sverige står i kö, samma kö som de fredliga länderna stod i innan undergången kom för dem. Muhammedanerna utför satans krig mot Jesus och hans följare(även andra icke-muslimer). Nå, tänker vi på våra barn och barnbarn när vi bjuder in krigsfolket från islam och låter dem vara respektlösa mot våra seder och struntar i dem? Och när de bryter våra svenska lagar och regler med nöje? De hånar våra lagar och vill införa sina egna lagar dvs sharia lagar som kommer innebära döden för icke-troende i slutändan. Vanlig Svensson är en icke-troende i deras ögon. En vanlig kristen man är också det. Bryr vi oss om våra barn frågar jag igen? Nej det gör vi inte om vi ska acceptera islam, vi struntar då fullständigt i våra barn eftersom vi tillåter dem växa upp med islam.
Det radikala islam, som har kommit över Sverige, håller på att omvända de sk fredliga muslimerna. Farligt läge. Vi måste hinna till de fredliga först och rädda dem från de radikala. Det är inte många som är fredliga men de som är det och som vi tror är försvenskade finns i skolorna, på jobbet och på gatorna och de måste snart välja sida. Sveriges sida eller islams sida. Jag vet själv en kurd på jobbet som bekände sig för att vara en ateist tidigare men har nu konverterat sig till islam. Han kanske ljög om sin tro till mig därför koranen uppmanar också dem att ljuga för att skydda sig själva och avancera fram islam. Var beredda på att de kan vara snabba "kappvändare".
Alla svenska medborgare har mer eller mindre blivit lurade av dagens onda regering som har lurat oss med falska nyheter i flera år. Media jobbar för etablissemanget och hjälper regeringen att mörka sanningen. Fredrik Reinfeldt har skrivit en bok om att söndra Sverige och det har han lyckas med genom att driva en massinvandring av islam. Det var hans plan och det utförde han också utan problem därför media ställde aldrig rätt frågor och granskade aldrig det verkliga problemet utan bara en massa annat trams för att vilseleda oss bort från deras hemliga agenda. Men nu är allting tillgängligt för att vittna själv med egna ögon och öron och det bör du göra nu på en gång. Finns ingen tid att spilla. Gör det, ta en titt på sanningen och vakna upp ur lögnerna fort. Börja med att sluta att titta på kristallkulan , TV, och läs istället riktiga nyheter på Internet. Rekommenderar att lyssna på programmet "Granskning Sverige" som avslöjar Reinfeldt och journalisternas konspiration. Hela regeringen jobbar för samma konspiration förutom SD som vill stoppa dem. Sen finns det en nyhetstidning som inte är finansierad av etablissemanget som heter "Nya Tider" och de har en mycket bättre nyhetsvärde än andra nyhetstidningar eftersom de levererar mera sanning och har en bättre journalistik och granskar händelserna bättre, och de anger namnen och bilderna på gärningsmännen. Varför hymla och skydda bovarna, det är medborgarna i samhället vi ska skydda ifrån bovarna och inte tvärtom.  Enligt media så är det i stort sett bara "svenskar" som gör fruktansvärda brott men när man granskar namnen, som Nya Tider gör, så visar det sig att nästan alla heter Mohamed eller Ali etc. En slump? Nej det är ingen slump, det är islams frukt. Islam har alltid förstört samhällen i ca 1400 år och de är här nu. I Sverige. Dags att göra motstånd. Om inte för Gud och för Jesus så kan du iaf göra motstånd för dina barn eller nästa generations skull. Vi kristna gör motstånd genom ord och inte genom våld, dvs säga sanningen till folk både till svenskar och muslimer att islam är inte bra. Aldrig varit bra. Men islam kan verka se bra ut när muslimerna är en minoritet men det är för att de ljuger som koranen. De befaller att man ska göra strategiskt krig (jihad). Ja de är i krig mot oss svenskar och Sverige och har varit det i många år men i tystnad. Nu är det dock uppenbart att islam är fientligt. De försöker ta över Sverige både på ett civiliserad sätt via politiken och på ett ociviliserad sätt på gatorna och den undre kriminella världen. Den "fredliga" sidan skyddar islam genom att säga att de fientliga har fel och på de viset avancerar islam sig och de radikala växer i takt med att islam växer. Så enkelt är det.
Vi måste ställa oss upp och avslöja islam och stoppa deras tillväxt i landet men helst inte med våld utan vi kan försöka vara bättre än dem och stoppa islam genom att vara kärleksfull. Och kärleksfull är man när man talar sanning och varnar våra svenska medborgare om faran. Man visar kärlek genom att prata sanningen så folk får kunskap om det verkliga islam. Och då kan vi stoppa islam tillsammans på den fredliga vägen först. T.o.m muslimer som har bott här länge och är försvenskade i Sverige tycker inte om islam(IS). En del har flytt från eländet men nu är de radikala(IS) här och många av de vänliga muslimerna faller för grupptrycket eller blir hotade till att konvertera sig. Eller så har de helt enkelt ljugit för oss hela tiden och ansluter sig till riktiga islam utan problem. Oavsett om de är fredliga eller inte så har de alltså utnyttjats strategiskt av islam för att etablera islam i Sverige för att sedan ta över Sverige. Inte så vänligt att islam har använt de "fredliga" muslimerna för att lura oss. De har lurat oss i flera år. Vi har inte fått sjunga nationalsången eller ta i svenska flaggan utan att bli kallad för rasist. Skamligt, och allting är islams fel och de svenskar som hjälper islam. Och vänster folket har agerat som islams verktyg för att förtrycka oss svenskar och få oss att må dåligt över att vara svensk. Men deras lön kommer när de själva eller deras anhöriga blir misshandlade, dödade eller våldtagna av muhammedaner på gatan eller i hemmet. Det sker varje dag i nya Sverige och det har eskalerat med massimmigrationen eller rättare sagt massinvasionen av islam.
Islam är en ond politiskt verktyg men när folk får kunskap om hur ond islam verkligen är, så kan vi kasta ut islam ur landet tillsammans. Kunskap är makt! Jag ber till Gud att mera folk får mera kunskap om Sveriges situation och mera kunskap om Jesus som fäderna hade. Jesus kommer tillbaka för att förstöra islam, som är Israels och kristnas fiender. Jesus är vår Räddare så låt oss be till honom. Amen!
"Jag är vägen, sanningen och livet och ingen kommer till Fadern(Gud) utom genom mig(Jesus)" Johannes 14:6
"Ve dem som kallar det onda gott och det goda ont, som gör mörker till ljus och ljus till mörker, som gör bittert till sött och sött till bittert!" Jesaja 5:20

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.