×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

En stor islamisk ledare från Iran godkänner sex med bebisar. Vet Sveriges ledare om det här när kulturer ska blandas ihop?

AYATOLLHAayatola

Ayatollah Khomeini var en stor islamisk ledare  i Iran och han sa att en man får ha sexuella njutningar med ett barn eller en bebis men han bör inte penetrera den lilla flickan. Men OM han nu penetrerar barnet och skadar barnet så blir han ansvarig över barnet och måste då ta hand om barnet hela sitt liv. Men den lilla flickan ska dock inte räknas som en av hans fyra fruar som han mannen får gifta sig med. Ja du läse rätt, dom får ha fyra fruar plus behålla sina pedofil offer... OND OND OND! VART ÄR SKAMMEN?  

Vart har Ayatollah fått den här sjuka ideen ifrån, har han kommit på det här själv? Nej det har han inte eftersom hans profet Mohamed, som han följer, praktiserade också pedofili. Vad gjorde han då? Jo Mohamed han tingade flickan Aisha när hon var fyra år och gifte sig med henne när hon var sex år (eller sju år beroende på vilken islamisk källa man hör med) och tafsade på henne sexuellt. Senare konsumerades giftermålet dvs flickan flyttar in i Mohameds hus och delar säng med honom när hon var nio år. Tänk att det finns folk i Sverige som stöttar och välkomnar det här, skäms på er! I Sverige kallas det för pedofili och är perverst! Är det verkligen sån här ideologi och såna här människor Sverige ska släppa in i massor och hjälpa? Är det här Sveriges framtid också eftersom politiker, media etc godkänner deras ideologi och t.om hyllar deras religion? Är Sveriges ledare medvetna om det här när dom vill blanda kulturer? Dom tror att islam är av Gud men Bibeln säger att islam är av djävulen och det går inte att blanda ihop dom två. Därför blanda inte ihop en bra kultur med en dålig(pedofil) kultur för det går inte bra.

 

Uppenbarelseboken 3:16  "Men eftersom du(talas till en kristen) är ljum och varken varm eller kall, skall jag spy ut dig ur min mun."

Sverige är på väg att tas över av islam, Sverige håller på att islameras medans DU låtsas som ingenting och fortsätter med "ditt" trots att du hör varningsklockorna ljuda på nyheterna. Du blundar och tror att det försvinner men det gör det inte. Du fortsätter sannolikt ditt patetiska liv efter att du har läst den här artikeln och fortsätter att skämta om allting, men världen är fortfarande allvarlig medans ditt liv är ett stort SKÄMT. Förr eller senare kommer verkligheten ifatt dig och hinner du dö i dina synder utan förlåtelse så är det absolut kört för då hamnar du i helvetet. Det är tyvärr många som bekänner sig som kristna här i Sverige men vet knappt vad Jesus sa när han vandrade här på jorden och hade ett viktigt budskap till oss. Eller så pratar du aldrig om Jesus fast du vet att Jesus är sanningen. Du pratar hellre om hur duktiga du själv är och stinker av självrättfärdighet och glorifierar aldrig din Herre Jesus men älskar dig själv och hyllar hellre dina synder istället för att försaka dem.. ERA HYCKLARE!  SKÄMS PÅ ER!  DET ÄR SATAN NI GLORIFIERAR!  Vilken sida står ni egentligen på? Tjänar du verkligen Jesus eller är det djävulen du tjänar? Bibeln säger att du kan inte tjäna både Gud och mammon.

Matteus 6:24  "Ingen kan tjäna två herrar. Antingen kommer han då att hata den ene och älska den andre, eller kommer han att hålla sig till den ene och se ner på den andre. Ni kan inte tjäna både Gud och mammon"

Jesus varnade för alla dessa falska och onda profeter och antikrister men ni är bara intresserad av er själva, era självupptagna egoister som älskar synd,. Det är därför ni är på väg till helvetet och kommer få vara med om andra döden. Omvänd er innan det är försent.

Uppenbarelseboken 21:8  "Men de fega, de otroende och de skändliga, mördarna, de otuktiga, trollkarlarna, avgudadyrkarna och alla lögnare skall få sin del i sjön som brinner av eld och svavel. Detta är den andra döden."

Lukas 13:1  "Just då kom några och berättade för Jesus om de galileer vilkas blod Pilatus hade blandat med deras offerdjur. 2 Han sa till dem: ˮMenar ni att dessa galileer var värre syndare än alla andra galileer eftersom de fick lidaså? 3 Nej, säger jag,men om ni inte omvänder er ska även ni gå förlorade."

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.