×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Mona Walter en fd muslim från Somalien

MONAWALTERmona walter

Mona är uppväxt i en vanlig sunni muslimsk familj från Somalia och hon flyttade till Sverige 1994. Hon hade aldrig läst koranen i sitt hemland utan hon trodde på vad imamerna sa och vad folkmunnen sa men när hon kom till Sverige så började hon läsa boken själv(utan imamer i närheten) och hon upptäckte hatet som finns i koranen som hon inte trodde fanns. Hon kollade upp det och blev förskräckt över vad koranen egentligen lär ut, senare kollade hon upp Bibeln och upptäckte den Sanne Guden som älskar och inte hatar. Jesus lära är att älska otroende och Mohameds lära är att döda otroende och hata dem, förnedra dem och kränka dem osv.
Värt att lyssna på hennes föreläsning som är mycket bra och intressant och framförallt mycket verklig, en verklighet som finns bakom DIN hörnknut. Det händer mycket medans du tittar på den "viktiga" fotbollsmatchen och är snurrig av ölen, och upphetsad av bollen som sparkas fram och tillbaka i tv-rutan, sedan fachineras du så väldigt när bollen blir sparkad igen, och igen och det blir aldrig tråkigt. Ungefär som när husse kastar bollen till sin hund gång på gång och den bollgalna hunden blir aldrig utråkad. (Tragiskt) Det är dags att vakna! Sluta och bete dig som en bolltokig hund i soffan på kvällarna. Sluta och leva som en giftsvamp som suger i sig skräp. Sluta med ölen och skräpmaten och glo på tv´n i flera timmar om dagen. Sluta förgifta dina sinnen och tro på en massa lögner om att t.ex Gud inte finns osv trots alla bevis runtomkring dig. Fotbollsmatchen kommer att ta slut och ditt liv kommer att ta slut och det vet du men förtrycker det. Du inser inte att sedan kommer domen från Gud när du dör. Guds Ord tar aldrig slut därför den är evig och Bibeln varnar dig för helvetet(domen) som finns men framför allt också om hur du kan bli räddad. Bibeln varnar också för vedermödor som finns här på jorden nu som t.ex islam som vill ta över allting, dvs muslimer som finns i ditt land, på ditt jobb, din granne....osv.
Därför, titta på Mona Walters föreläsning(länken nedan) och börja sedan att läsa din Bibel om du har en. Bli upplyst!

[Mona Walter har ett dödshot över sitt liv från islam , en fatwa. Därför att hon har lämnat islam och talar om Sanningen.]


   
VIDEO föreläsning av Mona Walter - https://www.youtube.com/watch?v=8o9HPOZTGL8

 

Läste ett inlägg på Mona Walter Facebook sida och tyckte det var väldigt intressant därför hon skriver om Mohamed som egentligen inte tyckte om svarta människor men ändå finns det många som är svarta muslimer, obegripligt. Jag förstår faktiskt inte varför det finns svarta människor som är muslimer och följer Mohamed därför han tyckte svarta är MINDRE värda än vita trots att vi alla är människor.
Okej det jag förstår är att dom är LURADE och vem är det som är bedragaren i Bibeln, jo satan.
Bibeln säger iaf att alla är lika värda som kristen, det finns ingen slav eller fri, jude eller grek, man eller kvinna därför vi alla är EN i Kristus Jesus(Gal 3:28). Det står också i Bibeln att vi alla är av ett blod dvs från Adam, Gud gjorde nationer av män av ett blod(apg 17:26).  

Från Mona Walters inlägg (svarta måste ha missat dom här texterna):
"Muhammed sade också att svarta är PLATT NOSADE SLAVAR, Sahih Muslim vol.9, sida 46-47.
Muhammed kallade också svarta för RUSSIN HUVUDEN, Bukhari vol.1, nr 662 & vol.9, nr 256.
I Sahih Muslim, Bok 10, Nummer 3901, kan vi läsa om hur Muhammed köpte EN vit slav och för det betalade han med TVÅ svarta slavar. Vilket betyder att svarta är mindre värda än vita för Muhammed."

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.