×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Sverige spricker när landet föraktar Guds ord

muren rämnar plötsligt på ett ögonblick

Förakt för Guds ord och hans undervisning leder till undergång, säger Bibeln och därför ligger Sverige väldigt illa till inför Gud. Folk vill inte höra talas om Gud, Bibeln, kyrkan eller om Jesus Lära, som är den enda rätta läran till fred på jorden, där Jesus försonar oss med Gud. Jesus lära är given från vår Skapare till oss som är hans skapelse. Gud är helig och han vill att vi ska vara heliga och inte synda och göra orätt. Han vill att vi ska vara heliga som Han är, men vi har misslyckats med det gång på gång och ända från början på Adam och Evas tid. Därför kom Guds Son (Jesus Kristus) ner på jorden. Han har kommit för att rädda , inte döma , men ändå kommer en slutlig dom.

Joh 12:47-48: Om någon hör mina ord och inte håller dem, så dömer inte jag honom. Ty jag har inte kommit för att döma världen utan för att frälsa världen. 48 Den som förkastar mig och inte tar emot mina ord, han har en domare över sig: det ord som jag har talat skall döma honom på den yttersta dagen.

Problemet är att vi har en hel nation som är full med syndare och som är i uppror mot Gud och hans undervisning, vilken egentligen är god för oss människor. Det finns folk som inte vill bli räddade och sen finns det folk som följer med på deras dåraktigheter därför dom vet inte bättre, men som möjligen skulle vilja bli räddade om dom bara fick kunskapen om Jesus, Räddaren. Och hittar vi en sån själ så blir Gud och änglarna överlyckliga över den vilsna själen som hittade hem. Och är det tillräckligt många som hittas i landet så kanske Gud skulle skona Sverige (om han vill). Men idag finns det inte många kristna kvar i landet utan det är folk som ljuger och motiverar sina lögner med "vita" lögner och det ljugs varje dag. Godheten och ärligheten är inte värt mycket idag och man är istället oärliga mot varandra för att tillfredställa sig själva och sitt ego. Nästan ingen bryr sig om andra och tänker inte på sin nästa som kristna gör. Varför tänker kristna på andra? Jo, därför Jesus lärde oss att visa kärlek till varandra och vad riktig kärlek är. Han offrade sitt liv för oss därför han älskade oss och ville rädda oss. Han älskar DIG också och kan rädda dig från dina synder.

Folk är så korrupta idag så dom tänker ut onda planer på hur dom ska kunna lura och bedra folk för att få ut så mycket pengar dom kan från en "deal", istället för att sammarbeta tillsammans med glädje. Det är tyvärr den mentaliteten som finns bland folket på alla ställen i Sverige(världen). Kalla det vad du vill men Gud kallar det för synd att vara en bedragare och en lögnare och det finns inga ursäkter alls för det. De som handlar så kommer straffas i slutändan, säger Bibeln. Folk hyllar även perversioner som homosexualitet och aborter (som egentligen är bebismord). Folk är också våldsamma och tycker om att skada andra människor, folk gör vrångheter utan att känna skam vilket är SYND och det leder till HELVETET. Bara det som nämndes nu genererar mycket ondska och synd i landet men det har kommit hit mera ondska än så, en ondska som kommer generera en stor vedermöda och lidande i landet. Sveriges styre vill byta ut Gud och kyrkan mot just det som Bibeln varnar för, dvs islam som är sk "fredens religion" men som samtidigt är anti Jesus, anti kyrkan och anti Bibeln, vilket gör dom till antikrister enligt Bibeln. Antikrist kommer komma med en falsk fred och sedan kommer en plötslig förstörelse, säger Bibeln, och det passar bra in på islam.

Paris i Frankrike råkade ut för "fredens religion" och det var bara en av alla tusentals attacker som har skett av jihadister i världen sedan år 2000. Ja hur ska det gå när Sveriges(Europas) grund har byggt sina lagar och värderingar på Bibeln och har en fred pga Guds undervisning? Och islam vilken är byggd på koranen med andra lagar och värderingar men som är i konflikt med Bibeln Gud? T.ex. här i Väst ser vi att kvinnan har samma värde som mannen och varför är det så? Jo därför att vi har ett kristet arv. Men kvinnan i islam har ett mindre värde än mannen och jämställs mera med en hund. Och det är mycket som är lagligt i islam men som är olagligt i västerländska lagsystem. I islam är det t.ex vanligt med pedofili och våldtäkter etc men som är olagligt här i Sverige tack vare våra (bibliska) lagar. Flera hundratusen immigranter väller in i landet och brotten ökar i takt med immigrationen. Det sker massor med våldtäkter och övergrepp i landet, i vårt "trygga" land. Politikerna har importerat satans religion och har skapat nya problem för Sverige, vilka har kommit över oss nu.

När synderna är fullbordade i landet kommer landet dömmas av Gud och landet kommer då gå under av samma anledning som andra städer och nationer gick under, pga synd. Hela världen kommer gå under pga synd i slutändan men vi kan inte göra mera än att stå upp för det goda, med en rak rygg och vara "stången på toppen av berget" när det sjunker. Sverige är nära slutet och vår relation till Gud är dålig, mycket dålig. Synden separerar Sverige från Gud. Vi kan likna situationen i Sverige som en mur som håller tillbaka vattnet och kämpar för att det ska hålla ihop, men muren har börjat buktat sig nu pga alla sprickor. Muren är på väg att sprängas och slåss i spillror. Trycket på muren är synden som ökar i landet och muren som håller emot det är Jesus kyrka och hans folk men eftersom vi är så få kvar som står emot synden i landet så håller inte skyddet, och då kommer domen att slå landet i spillror. Förödelse och död.

Omvänd er medans ni kan och rädda era själar innan det är försent. Genom omvändelse och tro på Jesus Kristus , som har dött för din synd och uppstått från de döda och nu sitter på Guds högra sida i himmelen, så blir du frälst. Dvs du blir friad i den slutliga domen.
Gud hjälpe oss och Sverige.  

Jesaja 30:8-18

8 Gå nu och skriv detta på en tavla inför dem och teckna upp det i en bok, så att det bevaras för kommande dagar, alltid och för evigt.

9 Ty det är ett upproriskt folk, barn som ljuger, barn som inte vill höra Herrens undervisning

10 och som säger till siarna: "Skåda inte!" och till profeterna: "Profetera inte för oss det som är sant. Tala smickrande ord till oss, profetera bedrägliga ting.

11 Vik av ifrån vägen, gå bort från stigen, låt oss slippa se Israels Helige."

12 Därför säger Israels Helige: "Eftersom ni förkastar detta ord och förtröstar på våld och vrånghet(och förtryck och pervershet) och förlitar er på sådant,

13 skall denna missgärning bli för er som ett fallfärdigt stycke på en hög mur, som buktar ut mer och mer, till dess muren plötsligt rämnar på ett ögonblick.

14 Den krossas som en lerkruka, så skoningslöst att man inte kan finna en skärva stor nog att med den hämta eld från eldstaden eller ösa upp vatten ur dammen."

15 Ty så säger Herren Herren, Israels Helige: "Om ni vänder om och är stilla skall ni bli frälsta. Genom stillhet och förtröstan blir ni starka." Men ni vill inte.

16 Ni säger: "Nej, på hästar tänker vi fly." Därför skall ni också fly. "På snabba hästar tänker vi ge oss av." Därför skall också era förföljare vara snabba.

17 Tusen skall fly för en enda mans hot, och för fem mäns hot skall ni alla fly, till dess det som är kvar av er är som en ensam stång på toppen av ett berg, som ett baner på en kulle.

18 Därför väntar Herren på att få visa er nåd, därför är han upphöjd för att visa er barmhärtighet. Ty Herren är en domens Gud. Saliga är alla som väntar på honom.

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.