×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Världen

Under detta avsnitt finns alla artiklar som refererar till världen , världen sätt och allt som inte är relaterat till Guds rike.

untitled majblomma

Idag är det första maj och jag ser många som demonstrerar och tror att de kan förändra Sverige och världen till det bättre. Alla vill lösa världsproblem men ingen lyckas. Vi har sossarna och radikala vänstern som demonstrerar tillsammans med radikala palestinier från islam. Dem är enade och försöker åtsadkomma med något bra men de båda är så fulla med lögner och konflikter. Alla misslyckas och bedrar varandra därför de är driven av lögner som ligger i botten av deras politik och ideologi. Sossarna utnyttjar muslimska flyktingar till valboskap medans islam utnyttjar sossarna till att ta över svensk politik för att så småningom ta över hela Sverige också. Alla utnyttjar varandra. Varför fungerar det inte att lösa världsproblem med lögner i botten? En (biblisk) liknelse med samma logik kan svara på den frågan. Lögner i botten är lika illa som att första stenen i första raden i en vägg är fel placerad, därför förr eller senare så måste väggen rivas ner till den felaktiga stenen för att få till en perfekt vägg. Är det den första stenen så måste allting rivas ner och göras om. Är det en sten i mitten så rivs halva väggen bara etc. Men är allting byggt på en lögn från första början på "första stenen" så är allting en lögn. Nu är folket trötta på lögner och alla misslyckande! När ska alla hitta vart den felaktiga stenen ligger i samhället och göra om allting därifrån felet ligger för att lyckas? Vart ligger felet nånstans överhuvudtaget och när kommer de upptäcka det och göra rätt från början?

DUSVENSKText Du svensk

Immigranter ska integrera sig in i svensk kultur och inte tvärtom. Vi ska inte integrera oss in i annan kultur som t.ex islam i vårt land, som är grundat på kristendomen. Våra värderingar och principer är grundat på NÅDEN och KÄRLEKEN som kommer från Jesus och är svenskens arv. Islam förnekar Jesus och nåden och avskyr kristna. Du svensk, sluta trampa på ditt arv och gläd dig istället och försvara det goda som du egentligen kommer ifrån. Du är född och uppvuxen i god jord och ska knoppa och blomma efter det också. Jesus kommer tillbaka för att skörda men även hugga ner det dåliga och kasta det i elden. Kom tillbaka till Jesus och Sverige kära medborgare! Försvara ert arv!

CHRISBROWNSkärmbild 518

Chris Brown har tröttnat på att dyrka djävulen och leva destruktivt. Han väljer förhoppningsvis livet istället och har upptäckt att det finns en ny chans till förändring till något som är bättre och godare. Man kan få en ny chans om man vänder sig till Jesus. Därför Jesus kan transformera Chris till en ny varelse så Chris blir helig och får ett nytt medborgarskap, som inte är av denna värld men nästa värld, dvs Jesus Kristus Rike som kommer snart hit till jorden. Många får uppenbarelser på olika sätt och Chris uppenbarelse var att Gud pratade med honom.

ADAMSREVBENGod animates Adam and operates on his rib Etching by G B L Wellcome V0034367

Ingen har all kunskap i universum utom Gud. "Modern vetenskap" har skrattat åt Gud när han skapade första kvinnan Eva. Om modern vetenskap idag inte har kunskap och förstår det Skaparen gjorde för ca 6000 år sedan, dvs bland det första han gjorde med människan så kan vi ju fantisera om hur mycket kunskap och vetenskap vi INTE vet om idag. Gud säger att sann visdom och kunskap finns i Jesus enligt Bibeln. Skatten är gömd i Jesus även om dagens vetenskap inte kan hantera och förstå det så är Jesus sanningen. Nu idag vet man att bara revbenen kan växa tillbaka av alla ben i kroppen. Gud skapade faktiskt Eva genom att ta ett revben från Adam. Många ateister har hånat Gud och skrattat mycket ang detta men nu när vetenskapen och kunskapen är högre om kroppens anatomi så kan man nästan tro att Gud visste vad han gjorde med Adam trots allt för 6000 år sedan. Eller vad säger du? Ju längre vetenskapen kommer så pekar verkligen allting på en Skapare med en skapelse, och inte på en skapelse utan en Skapare. Största beviset för en Skapare är logiskt och självklart skapelsen! Bevis för att en Skapare inte skulle finnas skulle vara om själva skapelsen inte fanns, dvs om vi inte fanns och hela universum var borta och ingenting existerade. Faktumet att det finns skapelse gör ateismen falsk, bara det att dom själva existerar gör deras teori falsk. Men nu finns dom och skapelsen finns och Skaparen finns också, och allting är uppebart för den som tittar.
1 Korintierbrevet 3:19
"Ty den här världens visdom är dårskap inför Gud"

Sida 1 av 3

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.