×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Pervers förvandling till det oheliga

perversförvandling

VARNING! 

Vi lever i sista tiden där människor älskar sig själva mera än Gud, dom avgudar sig själva och är penningskära och skrytsamma och lever för sig själva och beter sig som djur. Dom tror att vi människor är djur samtidigt som dom tycker att det är okej att äga och äta djur, tack Gud för att maten fortfarande finns lättillgängligt för folket i landet annars är det sannolikt att vi har kannibaler och slavar i samhället också. 

Den här typen av perversa förvandlingar är normala i vårt samhälle och jag är rädd att vi kommer få se mera av det här innan Jesus kommer tillbaka, håll ut bröder och systrar. Om våra barn läste mera Bibeln och förvandlades till det heliga och följer och imiterar Herren Jesus Kristus så skulle den generation kanske kunna rädda den här bisarra världen, men det lutar tyvärr inte åt det heliga hållet utan snarar åt det oheliga och hopplösa hållet.

2 Timoteus 3:1 "Det skall du veta att i de sista dagarna skall det komma svåra tider. Människorna kommer att ÄLSKA SIG SJÄLVA och vara penningkära, skrytsamma, stolta, hånfulla, olydiga mot sina föräldrar, otacksamma, gudlösa,"

Den här killen på bilden är på väg till helvetet - djävulen har lyckats lurat den här vilsna själen. Djävulen korrumperar världen och kopierar allt som är heligt av Gud och det är en av anledningarna varför det finns falska messior/räddare, falska Jesus gestalter osv. T.ex titta bara på alla hjältar i filmer som är världens räddare när sanningen egentligen är att Jesus är den riktiga sanna räddaren och han kommer tillbaka för att döma denna onda värld. I det här fallet hädas dom Heliga/dom rättfärdiga(dvs kristna) som är födda på nytt och har FÖRVANDLATS till en ny varelse i Kristus och går med Gud med HELIGA ANDEN i sig och lever heligt inför Gud. Sedan har vi kopiorna som den här killen, han är perverst förvandlad till en ny människa på ett korrumperad och på ett onaturlig sätt med perversa begär och lever oheligt. Detta är en av flera anledningarna varför Gud förstörde Sodom och Gomorra med eld och svavel och kommer att göra det igen, Bibeln säger att sista tiden kommer bli värre än den tiden och förstöras igen. Förbered dig på att träffa Gud snart, Kristi domstol kommer för att hämta sina(kristna) och för att hämnas på dem onda.

jesustransforms

Omvänd er alla som lever i synd och det gäller även kristna som har fallit från sanningen den smala vägen, eller folk som kallar sig för kristna men som aldrig äns har vandrat på den smala vägen, omvänd er medans ni kan och följ Jesus därför Han är den riktiga förvandlingen och livet som kan ge dig ett nytt evigt liv. Var en imiterar av Jesus Kristus som är helig och inte av djävulen som är ohelig.

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.