×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Nya trenden- tatuera ögonvitan

imageÖGONVITA

Djävulens barn och världens ogräs. Det här demoniskt och ogudligt och väldigt ont inför Gud, dom är influerade av demoner. 

 

Tragiskt att se att dom tycker det här är coolt och förmodligen lever dom en livsstil också som dödar dom själva medans dom tror att dom lever livet, när dom egentligen tar sitt liv. Dom är så vilsna och lurade men dom har fortfarande en chans eftersom dom fortfarande lever. Dom kan få ett evigt liv om dom vänder sig till Jesus som är enda vägen till helighet och rättfärdighet, om dom bara lyssnar på Herrens röst och vi Kristna är Herrens "munstycke" som Herren kan använda för att nå dessa hopplösa och olyckliga själar som är på väg till helvetet. Det bästa vi kan göra är att sprida säden som ger liv och det är Guds Ord, och det är levande ord som finns i Bibeln som ger liv. Dom här stackars vilsna lurade själarna har lyssnat på världens vishet och dumheter som är influerad av demoner och som kommer att förgås. Världen har sått och format ogräset som snart ska rensas och eldas upp när Jesus kommer tillbaka. Det en man sår ska han skörda också säger Bibeln. Titta på dom här männen. Om dom inte hittar Jesus, som är sanningen inom kort tid, så är det sannolikt att dom dör pga av en överdos om dom nu är knarkare eller super ihjäl sig eller dör av någon annan anledning pga sitt destruktiva livsstil. Tusentals av den sorten dör varje dag (det dör ca 150 000 personer varje dag i världen). Dom kan lura sig själva ett tag med dåliga ursäkter och lögner och ha temporära smiler osv men dom kan inte lura syndens konsekvenser och framför allt inte Gud! När synderna är fullbordade kommer döden och syndens lön är döden säger Bibeln. 
Romarbrevet 6:23 
"Ty syndens lön är döden, men Guds gåva är evigt liv i Kristus Jesus, vår Herre."
imageSÅ
 
Vi måste sprida det goda säden så ofta vi kan och jobba för det goda här i världen och rädda dom ifrån världens fällor som leder dom till helvetet. Folk behöver hjälp... Folk är på väg till helvetet... Tusentals hamnar där varje dag... Guds vrede kommer komma mycket snart och då kommer det vara som på Noahs tid. Vad hände då? Vad gjorde Gud då? Jo han räddade alla rättfärdiga på den tiden. Hur många var det? Jo det var bara 8 rättfärdiga människor på den tiden och resten av världen dränkte Gud med floden därför dom var onda. Kunde han dränka en hel värld då pga synd så kommer Han garanterat att förstöra världen igen pga synd(synd=ond) men då inte av vatten men av eld. Tro inget annat och bedra dig själv. Tro på vad Bibeln säger som är sanningen och rättvisan så ska du vinna evigt liv och få ärva Guds Rike, som är lönen för att du lyder Jesus och är slav för heligheten och rättfärdighet och det rätta och det goda.

Galaterbrevet‬ ‭6‬:‭7-10

"Bedra inte er själva. Gud bedrar man inte: det människan sår skall hon också skörda. Den som sår i sitt kötts åker skall av köttet skörda undergång, men den som sår i Andens åker skall av Anden skörda evigt liv. Låt oss inte tröttna på att göra gott. Ty när tiden är inne får vi skörda, om vi inte ger upp. Låt oss därför göra gott mot alla människor medan vi har tillfälle, och framför allt mot dem som delar vår tro. ‬"

Källa: http://viralawesomethings.com/eyeball-tattoos-are-a-bizarre-and-disturbing-new-trend

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.