×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Nu röker syndarna upp kryp för att bli höga, "Bed bugs"

BEDBUGSsmoking-bed-bugs

När människan vänder Gud ryggen då dyrkar syndaren vad som helst eller vem som helst och gör saker och ting och allra helst det som går emot naturen. Gud skapade inte kryp för att vi ska röka upp dom därför dom har ett annat viktigt syfte i naturen vilket dom här syndarna inte verkar ha förstått. Därför dom är blinda av världen med dåraktigheter från de onda demonerna. Det är likadant med syndarna som röker marijuana, många är spirutuella och tror på sin egen version av Gud som dom har format själva i sitt sinne och förstånd. Dom tror att Gud har skapat marijuana/gräset och därför ska det rökas upp. FEL! För det första så har Gud även skapat gift ek, så varför röker dom inte det också eftersom det är också skapat? För det andra så har marijuana/gräset ett annat syfte i naturen än att människor ska röka det. För det tredje ska vi inte röka någonting alls  därför våra lungor är designade för att inhalera syre och inget annat, absolut inget rök därför det dödar våra lungor.

Logiskt! Satans verk är lögnerna t.ex att man kan röka marijuana överhuvudtaget och att det skulle vara naturligt och inte skada oss, vilket är lögn eftersom det skadar oss fysiskt och psykiskt och gör oss dumma och fulla i sinnet. Gud säger var NYKTRA! Det är i princip likadant med homosexuella som också är en grupp syndare som går emot naturen och förstör det naturliga som egentligen är att tömma säd i en vagina (och inte i en tarm) så ägget befruktas och det bildas en familj naturligt av en man och en kvinna, men det förstör dom med sina perversa lustar. Gud skapade Adam och Eva, inte Adam och Reidar. Gud skapade våra lungor för att det ska andas och inte rökas ner och kvävas. Gud skapade våra hjärnor för att användas och kunna tänka klart och förstå saker och ting, inte för att förgiftas och dummas ner och vara onyktra och tappa förståndet och se oklart och dimmigt på allting. Gud sa var nyktra, därför läs din Bibel och lär känna den sanne Levande Guden vem Han egentligen är och vad Han vill och vad Han vill med ditt liv därför Han har en plan för dig, som kommer ge dig ett evigt liv i slutändan, dvs om du vill därför det är frivilligt. Och det är frivilligt att tacka nej men då följer det konsekvenser att man hamnar i helvetet eftersom du är då en oförlåten syndare oavsett vad du tror. Oavsett vad du tror vad som är sant och falskt eller sanningen just idag så är sanningen att Jesus gick på jorden och sa att Han var Gud i köttet som vill rädda dig ifrån dina synder så du blir förlåten på Domedagen(som kommer) och inte hamnar i helvetet och dör den andra döden men få evigt liv istället. Jesus dog i ditt ställe som du egentligen förtjänar som en syndare, och därför är satans verk förstörda och kan inte röra dig men dvs bara om du följer Jesus den enda vägen till Gud. Dvs inte en ohelig väg men Den Heliga Vägen! Nästa sanning är att du en dag kommer att dö snart........... Nå vad vill du? Himmel eller helvetet? Ditt val!  

 

SATANLIONwpid-sober-vigilant-adversary-lion-peter-5-8

    1 Petrusbrevet 5:8  "Var nyktra och vaksamma. Er motståndare djävulen går omkring som ett rytande lejon och söker efter vem han skall sluka."  

VIDEO - NYHETS KLIPP om "Bed Bugs"  https://www.youtube.com/watch?v=dQLyEb6Zc9Q

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.