×

OBS

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Kom tillbaka till Jesus och Sverige kära medborgare

DUSVENSKText Du svensk

Immigranter ska integrera sig in i svensk kultur och inte tvärtom. Vi ska inte integrera oss in i annan kultur som t.ex islam i vårt land, som är grundat på kristendomen. Våra värderingar och principer är grundat på NÅDEN och KÄRLEKEN som kommer från Jesus och är svenskens arv. Islam förnekar Jesus och nåden och avskyr kristna. Du svensk, sluta trampa på ditt arv och gläd dig istället och försvara det goda som du egentligen kommer ifrån. Du är född och uppvuxen i god jord och ska knoppa och blomma efter det också. Jesus kommer tillbaka för att skörda men även hugga ner det dåliga och kasta det i elden. Kom tillbaka till Jesus och Sverige kära medborgare! Försvara ert arv!

Med enkel logik och sunt förnuft så förnuftar jag och antagligen du också, så här: Om jag flyttade till Turkiet så skulle inte jag vilja att turkarna blir svenskar och ändrar allting bara för min skull. Därför dom har sitt eget arv och jag mitt arv. Jag skulle inte vilja förbjuda deras nationalsång och tvinga dom sjunga "Du Gamla Du Fria" heller, därför jag är ingen rasist. Jag skulle känna mig som en bandit om jag krävde det och skulle jag inte känna mig som en bandit så skulle jag förmodlingen vara en sociopat. Visst turkarna skulle få sjunga "Du gamla Du Fria" frivilligt om dom ville det, men jag skulle aldrig vilja hota dem till det. Det är en stor skillnad. Jag skulle dock vilja höra den kurdiska nationalsången eftersom kurderna har ett arv från Turkiet men det är ett annat ämne som handlar om "rasism" mot kurderna från 4-5 andra länder också. Det finns ingen rasism i Jesus därför Bibeln säger att vi alla är EN i Jesu kropp oavsett ursprung och vi ska älska varandra plus dom otroende och även varandras kulturer också dvs så länge det inte är en 'mördar kultur' etc. Men vi ska absolut inte förstöra en god kultur som är bra enligt Bibeln. Islam lär dock att man ska bara älska muslimer och döda de otroende men dom dödar ändå vissa troende muslimer därför dom inte följer Mohameds lära, det är vad IS gör i världen.

Kom tillbaka till Jesus kära svenska medborgare och försök bevara Sverige oavsett vilken hudfärg du har.

"Saligt är det folk som har Herren till sin Gud,
det folk han utvalt till sin arvedel."
Psltaren 33:12

Om oss

Narrow gate är en liten gemenskap som fokuserar på att sprida information om det sanna evangeliet om Jesus Kristus.

Kontakt

Web: www.narrowgate.se

E-post: info@narrowgate.se

Plats: Västerås , Sverige

Detta tror vi på

Jesus Kristus är enda vägen till Gud , Fadern. 
Vi tror på Gud Fadern, Sonen och den helige Ande. 
Vi tror på Jesu Kristi uppståndelse.
Jesus Kristus har utgjutit sitt blod på korset till lösen för våra synder.

Nyhetsbrev

© 2017 - Narrow Gate. All Rights Reserved. Designed By Narrow Gate

Please publish modules in offcanvas position.